пятница, 13 декабря 2013 г.

მეოთხე მოდულის რეფლექსია.



მე-4 მოდულის ფარგლებში ვიმუშავეთ  სასწავლო ნიმუშების შედგენაზე.

  განვიხილეთ მოდულის  ძირითადი აქტივობები:

  • სტრატეგიების შერჩევა პროექტებზე დაფუძნებულ და მოსწავლეზე ორიენტირებულ საკლასო გარემოსთან მოსწავლეების ადაპტირების ხელშესაწყობად.
  • მოსწაველთა მიერ შექმილი გამოცემის, პრეზენტასციის, მინიენციკლოპედიის ან ბლოგის ნიმუშის სწავლის შედეგების დემონსტრირების მიზნით
  • სწავლების პროცედურების მონახაზის შედგენა
  • მოსწავლეთა ნამუშევრების თვითშეფასება
  • რეფლექსია ბლოგზე
      მოვამზადე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი "Povet Point"-ში .გამოვიყენე Googlle-ში მოძიებული სურათები.კითხვარების საშუალებით ჩატარებული კვლევის შედეგები შევიტანე ცხრილში და ავაგე სვეტებიანი დიაგრამა. შემდეგ ნამუშევარი ავტვირთე გუგლის დისკზე და ჩემს ბლოგზე.  

როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცსის ხელშეწყობისა და შეფასებისათვის?


       მოსწავლეები პროექტისათვის საჭირო  ინფორმაციას  და სურათებს მოიძიებენ ინტერნეტში. შემდეგ  პროექტის პრეზენტაცია უნდა ატვირთონ "Povet Point"-ში ,რაც მათ გამოადგებათ პრეზენტაციის პროცესში.კვლევის შედეგებს წარმოადგენენ ცხრილის და სვეტებიანი დიაგრამის სახით.შეიძლება მოსწავლეებმა მოძიებული მასალა  და კვლევის შედეგები წარმოადგინონ ბლოგის სახით.მოამზადონ კლიპი "Movie Maker "-ში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий