მე-2 დღის ტრენინგზე ტრენინგის მონაწილეებმა ერთმანეთს გავაცანით ჩვენი პროექტის შესახებ იდეები.
სანამ პროექტზე მუშაობას დავიწყებთ უნდა დავამზადოთ ბროშურა.ბროშურაში იწერება პროექტის იდეა და ძირითადი საკითხები,პროექტის ხელმძღვანელის საკონტაქტო ინფორმაცია.შევისწავლე პუბლიკაციის მომზადება word-ში და მოვამზადე ჩემი პროექტის ბროშურა. შემდეგ ვიმუშავე მიმართულების მიმცემ კითხვებზე.ჩამოვაყალიბე პროექტიდან გამომდინარე ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
მე-3 დღეს გავეცანით მოდულ 2-ს : ჩემი პროექტის დაგეგმვა.
სანამ პროექტზე მუშაობას დავიწყებთ უნდა დავამზადოთ ბროშურა.ბროშურაში იწერება პროექტის იდეა და ძირითადი საკითხები,პროექტის ხელმძღვანელის საკონტაქტო ინფორმაცია.შევისწავლე პუბლიკაციის მომზადება word-ში და მოვამზადე ჩემი პროექტის ბროშურა. შემდეგ ვიმუშავე მიმართულების მიმცემ კითხვებზე.ჩამოვაყალიბე პროექტიდან გამომდინარე ზოგადი,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
მე-3 დღეს გავეცანით მოდულ 2-ს : ჩემი პროექტის დაგეგმვა.
თემა: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები და მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასება
"ძირითადი აქტივობები:
- სტანდარტების შემუშავება თქვენი პროექტისთვის
- სასწავლო ამოცანების ჩამოყალიბება
- მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება
- შეფასების ეფექტური სტრატეგიების მოკვლევა
- დროში გაწერილი შეფასების გეგმის მონახაზის შექმნა
- შეფასების ფორმის შედგენა მოსწავლეთა საჭიროებების გამოვლენისთვის
- პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციის შექმნა
- რეფლექსია თქვენს ბლოგზე".
ტრენერის მითითებით შევავსე intel-ის სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი.გავეცანი რჩევებს მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შემუშავებისათვის საგნობრივი სტანდარტის მიზნების მისაღწევად.
Комментариев нет:
Отправить комментарий