მე-4 მოდულის ფარგლებში ვიმუშავეთ სასწავლო ნიმუშების შედგენაზე.
განვიხილეთ მოდულის ძირითადი აქტივობები:
- სტრატეგიების შერჩევა პროექტებზე დაფუძნებულ და მოსწავლეზე ორიენტირებულ საკლასო გარემოსთან მოსწავლეების ადაპტირების ხელშესაწყობად.
- მოსწაველთა მიერ შექმილი გამოცემის, პრეზენტასციის, მინიენციკლოპედიის ან ბლოგის ნიმუშის სწავლის შედეგების დემონსტრირების მიზნით
- სწავლების პროცედურების მონახაზის შედგენა
- მოსწავლეთა ნამუშევრების თვითშეფასება
- რეფლექსია ბლოგზე
როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცსის ხელშეწყობისა და შეფასებისათვის?
მოსწავლეები პროექტისათვის საჭირო ინფორმაციას და სურათებს მოიძიებენ ინტერნეტში. შემდეგ პროექტის პრეზენტაცია უნდა ატვირთონ "Povet Point"-ში ,რაც მათ გამოადგებათ პრეზენტაციის პროცესში.კვლევის შედეგებს წარმოადგენენ ცხრილის და სვეტებიანი დიაგრამის სახით.შეიძლება მოსწავლეებმა მოძიებული მასალა და კვლევის შედეგები წარმოადგინონ ბლოგის სახით.მოამზადონ კლიპი "Movie Maker "-ში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий